Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину не пізніше ніж на 14 день з дня продажу за умови збереження товарного вигляду товару, упаковування:

  • товар (меблі) не був у експлуатації (відсутні сліди збірки або монтажу), збережений товарний вигляд, заводське упаковування і товарний чек (квитанція) на товар.
  • товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
  • збережені всі ярлики та заводське маркування
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості

Процедура повернення товару належної якості:

  • зателефонуйте нам по номеру  +380676006423 або email на адресу sezon.sale@gmail.com з темою "Повернення" та повідомте про намір повернути оплачений товар
  • надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги
  • повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару
  • після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  • зателефонуйте нам по номеру  +380676006423 або email на адресу sezon.sale@gmail.com з темою "Повернення" та повідомте про намір повернути оплачений товар
  • повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів
  • після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються нашим коштом.

Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару та його перевірки на карту, рахунок, з якого була здійснена оплата протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

Ми покриваємо витрати доставлення лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Умови при яких ми не несемо гарантію:

  1. Виріб було виготовлено на замовлення за індивідуальними розмірами, нестандартними кольорами, матеріалами, або в кількості, більш ніж 5 одиниць одного найменування товару.
  2. Ви прийняли виріб від транспортної компанії та не виявили пошкодження, завданні неякісною перевезення, не оглянули та не склали акт пошкодження.
  3. Виріб експлуатувався або зберігався неналежним чином (вологість, сире приміщення, підвальне приміщення без опалення і т.д.)
  4. Самостійно зібраний (тобто не уповноваженими представниками постачальника). Не професійна не компетентне збирання може завдати меблям не меншої шкоди, ніж бій, що виник в результаті перевезення.

5. Вийшов термін давності гарантії

З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в розділі контакти на сайті нашого магазину.